איפור ערב מעושן

איפור ערב מעושן הוא כבר מזמן עמוד התווך של עולם היופי, והפך בשנים האחרונות למראה המועדף לבילוי ערב או אירוע מיוחד. מה לא נאמר כבר על הסגנון הזה? הוא נועז, שובה לב שובה ומסתורי, עם זאת, השגת הסגנון האיקוני הזה דורשת קצת עדינות ומיומנות. אני דניאל סילברה ואני כאן כדי להדריך אותך ביצירת מראה איפור ערב מעושן, בלתי נשכח ושקל לשלוט בו.

הבנת היסודות

הסוד לאיפור מעושן נהדר הוא במיזוג – מיומנות שיש לפתח כדי ליצור את המעבר החלק מבהיר לכהה, שכל כך מאפיין את המראה הזה. המפתח ליצירת אפקט כזה הוא שימוש במגוון גוונים ממשפחת צבעים בודדים, עם הצבעים הכהים ביותר ליד קו הריסים, גוונים בינוניים על עפעף, והגוונים הבהירים ביותר לכיוון עצם הגבה.

עיניים מעושנות אינן מוגבלות גם לשחור או אפור. אל תהססי להתנסות עם צבעים כמו כחול כהה או ירוק יער עשיר. גוונים מתכתיים יכולים גם לספק מגע זוהר, ולגרום לעיניים שלך לנצנץ ולהאיר תחת אורות הערב.

מדריך שלב אחר שלב לאיפור ערב מעושן

  • פריימר: התחילי תמיד עם "קנבס" נקי. מרחי פריימר לעיניים כדי למנוע קמטים וכדי להבטיח שהצללית שלך תישאר מונחת כל הערב.
  • מרחי צללית בסיס: בעזרת מברשת שטוחה, מרחי צללית בסיס בהירה ונייטרלית על כל העפעף שלך, מקו הריסים ועד עצם הגבה. זה יקל על המיזוג ויעזור לצללים האחרים שלך לבלוט.
  • הוסיפי גוון מעבר: בחרי גוון בינוני למריחה על קפל העפעף שלך, שיתמזג כלפי מעלה לכיוון עצם הגבה שלך. גוון 'מעבר' זה יסייע במיזוג הגוונים הכהים שלך בצורה חלקה.
  • תחמי את העיניים שלך: מרחי את הצבע הכהה ביותר שלך עם מברשת קטנה ושטוחה קרוב לקו הריסים ולאורך הפינה החיצונית של העין. זה ייצור עומק ותיחום.
  • לערבב ולערבב: בעזרת מברשת אוורירית נקייה, ערבבי את הצבע הכהה יותר לתוך הקפל, ורככי את כל הקווים הקשים. המשיכי לערבב עד שתשיגי הדרגתיות חלקה של הצבע.
  • הדגשה: מרחי קצת צללית בהירה ומנצנצת על הפינות הפנימיות של העיניים ומתחת לעצם הגבה. זה יחמיא מאד לעיניים שלך.
  • לטשטש: כדי לאזן את המראה, השתמשי במברשת כדי למרוח את אותו גוון כהה לאורך קו הריסים התחתון שלך. זכרי, לעיניים מעושנות צריך להיות גימור מפוזר.
  • סיימי עם מסקרה: עין מעושנת אינה שלמה ללא ריסים ארוכים ובעלי נפח. מרחי שתי שכבות של המסקרה האהובה עליך הן על הריסים העליונים והן על הריסים התחתונים.

הדגשת המראה שלך

למראה ערב, חברי את העיניים המעושנות שלך עם אודם בגוון רך. זה ישמור את הפוקוס על העיניים שלך וישמור על מראה איפור מאוזן. אל תשכחי להשלים את המראה שלך עם גוון עור זוהר וסומק עדין כדי לשמור על עור זוהר.

מדריך לאיפור ערב מעושן