איפור ערב עדין

איפור עדין לערב או בשמו הנוסף- איפור טבעי, הוא איפור קליל שמנסה להדגיש את חלקי הפנים היפים של המתאפרת מבלי לשנות את המראה הכללי שלה.

איפור ערב הוא איפור שגרתי יחסית ויכול להתאים ליום יום. עם זאת, ניתן (ואף רצוי מבחינתי) להתאפר כך לאירועים בערב. לטעמי, ניתן להגיע לרמות "גלאם" גבוהות גם מבלי להשתמש באיפור מתוחכם ומסובך.

עם זאת, חשוב להקפיד על שימוש בחומרים איכותיים ובכמות מספקת שכן חסכון בכמויות בשלב האיפור, ולאחר שהאיפור ייספג לאורך הערב, עשוי להוביל להעלמות המראה הזוהר כמעט לגמרי.

איפור ערב עדין
איפור ערב

טיפים מעולים לאיפור ערב עדין

  1. הכיני את העור: לפני מריחת כל איפור, וודאי שהעור שלך נקי ולח. הכנת העור שלך מבטיחה מריחה חלקה יותר ומשפרת את אורך חיי האיפור שלך. אם את מתכננת להיות בחוץ שעות ארוכות, אל תשכחי למרוח פריימר המתאים לסוג העור שלך כדי לעזור לאיפור שלך להישאר במקום.
  2. בחרי בסיס קליל או בקרם לחות בגוון התואם את העור שלך כדי להשיג מראה טבעי ללא פגמים. השתמשי בקונסילר כדי להסתיר פגמים או עיגולים מתחת לעיניים. המטרה כאן היא לאזן את גוון הפנים שלך מבלי להסוות אותו.
  3. איפור עיניים עדין: לאיפור ערב קל ועדין, שקלי עין רכה ומעושנת באמצעות גוונים ניטרליים. למשל: שמפניה או חום על העפעף עם נגיעות של גוון כהה יותר כמו חום רך בקפל יכולה להוסיף עומק לעיניים שלך מבלי להיות דרמטית מדי. סיימי עם שכבה או שתיים של מסקרה למראה מלוטש. אם אייליינר הוא חובה, השתמשי בעיפרון חום במקום שחור להגדרה רכה יותר.
  4. הוסיפי צבע: מגע של סומק על התפוחים של הלחיים שלך יכול לתת לך זוהר מהמם. בחרי בגוון שקרוב לצבע שהלחיים שלך הופכות כשאת מסמיקה באופן טבעי. סמקים קרמיים או נוזליים יכולים לתת גימור טבעי יותר בהשוואה לפודרות.
  5. בחרי בגוון שפתיים טבעיות: שפה רכה ורודה יכולה להשלים בצורה מושלמת מראה איפור ערב קליל ועדין. אם את מעדיפה קצת יותר צבע, שפתון או גלוס בגוון ברי או סגול יכול להוסיף בדיוק את הכמות הנכונה של צבע ועדיין לשמור על המראה הכללי רך וטבעי.
  6. המפתח לאיפור ערב קל ועדין הוא לשפר את היופי הטבעי שלך במקום להסוות אותו.